На всі придбані у нас товари поширюється дія Закону України "Про захист споживачів". З метою запобігання непорозумінням, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Коли покупець має право на повернення чи обмін придбаного товару?
Відповідно до законодавства України існують 2 випадки, у яких покупець зможете повернути (або обміняти) куплений товар:
1) Товар несправний, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
2) Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був використаний, збережена цілісність упаковки.

Що робити у разі придбання неякісного товару?
Для початку необхідно здійснити проведення експертизи у сервісному центрі нашої компанії для підтвердження наявності суттєвих недоліків. Для цього покупцю необхідно надіслати якісні фото або відеоматеріали на емейл нашого менеджера. Покупець може повернути неякісний товар, якщо його недоліки суттєві та виникли з вини виробника.
Якщо недоліки несуттєві, покупець має право безкоштовне їх усунення чи повернення суми грошей, величину яких встановить працівник нашого сервісного центру.
Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він буде змушений відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи.
Усунення недоліків, які виникли через неправильну експлуатацію, також проводяться за рахунок покупця.

Які умови обміну та повернення неякісного товару?
Якщо з дня купівлі товару минуло не більше 14 днів, і на товарі немає слідів експлуатації, збережено цілісність упаковки, його товарний вигляд, споживчі якості.
Якщо до товару додавався подарунок, він має бути повернутий разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен мати слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі якості та фабричне упакування.
Якщо на час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:
- придбати якийсь інший товар, який є в наявності, з відповідним перерахуванням вартості;
- отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються з вартості товару на даний момент його придбання. Гроші повертаються не пізніше ніж через 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.

За яких умов буде відмовлено у заміні товару на новий?
Якщо товар був в експлуатації, має дефекти або неповну комплектацію.
З моменту покупки минуло понад 14 днів.